وکیل پایه یک دادگستری
بیش از 11 سال سابقه کار وکالتی

تجربه بیش از ۳۰۰ پرونده در موضوعات مختلف حقوقی شامل مطالبه وجه چک و سفته، الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، سرقفلی، روابط موجر و مستأجر، روابط کارگر و کارفرما، تأیید انفساخ قرارداد، اختلاف در قرارداد مشارکت مدنی، الزام به اخذ پایان‌کار و صورت‌مجلس تفکیکی، الزام به اخذ سند رسمی، دعاوی علیه منابع طبیعی، زمین شهری شامل زمین موات و اعتراض به برگ تشخیص، بطلان سند، دستور تخلیه، تقابل، واخواهی، اعتراض ثالث اجرایی و غیره، تجربه پرونده‌های متعدد کیفری شامل جرائم اقتصادی، کلاهبرداری، جعل، انتقال مال غیر، زمین‌خواری، شکایت کیفری چک، خیانت در امانت، سرقت، تحصیل مال نامشروع و غیره.

تجربه تنظیم بیش از 200 قرارداد برای اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از قرارداد مشارکت مدنی،قرارداد پیمانکاری،قرارداد اجاره خودرو،اجاره دستگاه،قرارداد صلح،مبایعه نام انتقال ملک،قرارداد پرسنلی کارگر وکارفرما.

اگر به دنبال یک وکیل خانم دعاوی ملکی هستید، مهتاب سحابی با سابقه طولانی در حوزه دعاوی ملکی یکی از بهترین وکلای این حوزه می باشد.

لیسانس حقوق 
آزاد
88 – 1385

مشاور حقوقی 
ساتراپ جهان
1400 – 1391
تجربه تنظیم قرارداد های پرسنلی و پیمانکاری و نیز دفاع از دعاوی در
دادگاه

مشاور حقوقی 
شرکت رویان

مشاور حقوقی 
شرکت تدبیر پترو انرژی

مشاور حقوقی 
تدبیر پرداز آسیا

وکیل ملکی خانم

اگر به دنبال یک وکیل ملکی خانم، با تجربه و موفق هستید، مهتاب سحابی، وکیل پایه یک دادگستری با بیش از 11سال سابقه درخشان و فعالیت در حوزه دعاوی ملکی می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد. 

برای مشاوره یا ملاقات حضوری با ایشان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

شماره تماس وکیل ملکی خانم

۰۹۱۲۷۲۷۴۶۴۴

 

اگر با عبارت هایی مانند مشاوره رایگان وکیل ملکی، بهترین وکیل ملکی در تهران ، وکیل ملکی انلاین، بهترین وکیل ملکی تهران نی نی سایت، بهترین وکیل ملکی غرب تهران ، بهترین وکیل ملکی کرج، باید بدانید درصد موفقیت یک وکیل در پرونده های قبلی، تجربه، میزان تسلط به قوانین و … است که معرف واقعی بهترین وکیل ملکی است.

 

بیش از 92 درصد موفقیت در پرونده های قبلی

13 سالسابقه
417پرونده‌های انجام شده
92%پرونده‌های موفق
5+وکیل با تجربه
12+تقدیرنامه و جوایز

در صورت داشتن هرگونه سوال، نیاز به مشاوره یا وکیل، در خدمت شما هستم.

درباره گروه وکلای سحابی 

گروه وکلای سحابی، متشکل از تعدادی وکیل جوان، با تجربه و موفق در حوزه دعاوی اراضی و املاک است که می تواند به پشتوانه 13 سال تجربه کاری و پرونده های موفق قبلی، خیال شما را بابت موفقیت در پرونده های املاک را راحت کند. 

خانم مهتاب سحابی، وکیل پایه یک دادگستری و بنیان‌گذار مجموعه حقوقی “وکلای سحابی” نیز یکی از وکلای شناخته شده و با تجربه در حوزه وکالت ملکی و امور اراضی است.

مهتاب سحابی وکیل دعاوی ملکی
مهتاب سحابی وکیل دعاوی ملکی