بهترین وکیل ملکی جنوب تهران | نکات مهم انتخاب وکیل ملکی + قیمت

بهترین وکیل ملکی جنوب تهران

 

مهمترین ویژگی‌هایی بهترین وکیل ملکی جنوب تهران:

بسیار حائز اهمیت است که وکیل ملکی از قوانین مربوط به کمیسیون ها و قوانین مرتبط با اراضی اعم از شهری و خارج از شهر اطلاع کامل داشته باشد زیرا این امر در طرح دعوای صحیح بسیار کمک کننده است.

یک وکیل ملکی متخصص بایستی از نحوه شروع این دعوی اطلاع کامل داشته باشد تا با مستندات صحیح پیش برود و یا در دعاوی که شروع کننده نیست و در مقام دفاع اعلام وکالت می کند بداند با چه مدارکی در جلسه رسیدگی حضور یابد تا بتواند جلسه را به نفع موکل پیش ببرد. تجربه یک وکیل کاربری اراضی در این عرصه نقش بسیار تعیین کننده دارد زیرا در مواردی که لازم است می تواند قاضی شعبه را مجاب کند برای پیشبرد هر چه سریع تر دعوی دستورات لازم را صادر کند.

اطلاعات ثبتی و آشنایی با قوانین ثبتی نیز از دیگر موارد مهم است که یک وکیل ملکی باید به آن مسلط باشد. در کنار این موضوع درصد موفقیت یک وکیل در پرونده های قبلی بسیار حائز اهمیت و نشان از توان وی دارد.

گروه وکلای سحابی، به پشتوانه بیش از ۹۲ درصد موفقیت در ۴۱۷ پرونده اخیر خود، و با با بیش از ۱۳ سال تجربه، می تواند یکی از انتخاب های شما برای انتخاب بهترین وکیل ملکی جنوب تهران است.

آشنایی با بهترین وکلای ملکی جنوب تهران

 

وکیل ملکی تهران (گروه وکلای سحابی)

گروه وکلای سحابی، وکیل دعاوی ملکی

خانم مهتاب سحابی

مشاهده رزومه

گروه وکلای سحابی، وکیل دعاوی ملکی

خانم سارا محمدی

مشاهده رزومه

گروه وکلای سحابی، وکیل دعاوی ملکی

خانم شیوا کاظمی قهی

مشاهده رزومه

گروه وکلای سحابی، وکیل دعاوی ملکی

خانم سمیه عابدی

مشاهده رزومه

مشاوره وکیل ملکی جنوب تهران

در صورت داشتن هرگونه سوال، نیاز به مشاوره یا وکیل، در خدمت شما هستم.  کافیست با شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای ارائه مشاوره ملکی با شما تماس بگیرند.

۰۹۱۲۷۲۷۴۶۴۴

قیمت وکیل ملکی در سال ۱۴۰۳ به طور شفاف چقدر است؟

به طور خلاصه هزینه یا حق الوکاله وکیل در دعاوی ملکی، بین ۷ تا ۱۰ درصد از بهای خواسته تعیین می شود. این مبلغ با در نظر گرفتن نوع دعوا اعم از مالی مانند دعوای الزام به تنظیم سند و غیر مالی مانند رفع تصرف عدوانی متفاوت است.

به موجب ماده ۹ آئین نامه تعرفه حق الوکاله مصوب ۱۳۹۹ که در حال حاضر و در سال ۱۴۰۳ نیز مجرا می باشد، با لحاظ ماده ۶۲قانون آئین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی تعرفه وکالت و میزان حق الوکاله وکیل دادگستری در دعاوی مالی، در صورتی که حکم دادگاه بدوی، در مورد بهای خواسته یا همان خواسته دعوی، قطعی باشد، ۱۰ درصد بهای خواسته بوده و اگر حکم دادگاه بدوی، قطعی نباشد، حق الوکاله وکلا در دعاوی مالی، مطابق جدول زیر تعیین می گردد:

  • بهای خواسته تا مبلغ پانصد میلیون ریال (هشت درصد بهای خواسته)
  • نسبت به مازاد بر مبلغ پانصد میلیون ریال تا دو میلیارد ریال (هفت درصد بهای خواسته)
  • نسبت به مازاد بر مبلغ دو میلیارد ریال تا ده میلیارد ریال (پنج درصد بهای خواسته)
  • نسبت به مازاد بر مبلغ ده میلیارد ریال تا سی میلیارد ریال (چهار درصد بهای خواسته)
  • از مبلغ سی میلیارد ریال به بالا(سه درصد بهای خواسته) است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *